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IWIW: Social Networking in Hungary

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Résumé
T-online, the online arm of the largest hungarian telecom company has just acquired IWIW, a dynamic social network site. The case explores how to set the strategy for the future. It examines alternative business models and various ways to build the community brand of the social network site.
Objectifs pédagogiques
The case seeks to teach students one of the dominant forms of the web 2.0 models: social networking. It explores, branding, word-of-mouth marketing and other marketing issues in this context. It also highlights the special situation due to the international setting of the case.
Mots-clés
Social networks; Community platforms; Word of mouth; Community brands; Communication technologies; Eastern Europe; Web 2.0; On-line marketing
Secteur d'activité
Telecom, Media
2006
Livraison par lien de téléchargement
18 avec 7 page(s) annexe(s)
Oui (5 pages) - à acheter séparément

Adhérents : 5,10 € HT / Non adhérent : 5,50 € HT
Licence à l'unité*
* Usage unique limité à une session. Prix par étudiant formé. Licence à renouveler pour chaque nouvelle session.

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