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Jonak: A French sustainable fashion brand in the United States

M2257(GB)
Résumé
Lisa Nakam is the Associate General Manager in charge of digital strategy and internationalization for the fashion footwear brand Jonak. Present in around 100 countries, Jonak is a family-owned company founded in 1954. It is certified by the Leather Working Group and is 100% B Corp. The implementation of a tailored sustainable marketing strategy will support the brand's expansion into the United States.
Objectifs pédagogiques
- Sustainable marketing strategies;
- lntemationalization of a French family footwear brand in the United
States;
- Synthesize, recommend, measurc and decide.
Mots-clés
Footwcar; Fashion; International Marketing; CSR; Eco-rcsponsibility; Artilicial Intelligence;
Condense case; Discovery case; Examination case
Public
Licence, L3, Master, M1, M2, Mastères spécialisés, Cadre, Dirigeant, MBA, Executive MS, BUT
Secteur d'activité
Commerce de chaussures
Caractéristiques particulières
Pdf de Debrief
2025
Livraison par lien de téléchargement
7 avec 3 page(s) annexe(s)
3h00 (De 1h30 à 3h)
19 - Industrie du cuir et de la chaussure
Oui (13 pages) - incluse

Adhérents : 180,00 € HT / Non adhérent : 360,00 € HT
Campus*
* Usage illimité pour un campus sans limite de nombre d'étudiants.

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