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HOOPE: A micro-business entering the ultra-competitive fruit snack pouch market

M2278(GB)
Résumé
This is January 2025. Hoope is a micro-business located in Toulouse and operating on sweet organic dry food enriched with spirulina.
In order to further this successful growth, the managers intend to enter the fruit snack pouch market.
Objectifs pédagogiques
- Analyse the situation, taking into account internal and environment constraints, and a new market cluttered with giant competitors
- Summarise
- Define a strategy or a comprehension vision, come up with consistent strategic scenarios
- Argue about an action plan
Mots-clés
Strategic diagnosis - Market analysis - Development strategy - Marketing strategy - SWOT
Public
M1, M2
Masters spécialisés
Secteur d'activité
Alimentaire
Caractéristiques particulières
PPT débriefing (36 slides)
2025
Livraison par lien de téléchargement
26 avec 5 page(s) annexe(s)
de 4 à 6 heures
15 - Industries alimentaires
Oui (7 pages) - incluse

Adhérents : 360,00 € HT / Non adhérent : 720,00 € HT
Campus*
* Usage illimité pour un campus sans limite de nombre d'étudiants.

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